آموزش درون ریزی و برون بری در وردپرس

آموزش درون ریزی و برون بری در وردپرس [تصویری]🔴

آموزش درون ریزی و برون بری در وردپرس

اگر طراح قالب وردپرس و یا اینکه قصد انتقال سایت وردپرسی از لوکال، به هاست آنلاین را دارید حتما برای شما هم پیش آمده است که نیاز به انتقال اطلاعاتی مثلا برگه ها یا پست ها داشته باشید. مورد دیگری که ما نیاز پیدا میکنیم تا از این قسمت استفاده کنیم، بکاپ گیری به شکل محدود هستش، برای یادگیری کامل بکاپ گیری، دوره آموزشی بکاپ گیری از وردپرس را مشاهده کنید.

خب حالا در این مقاله به آموزش درون ریزی و برون بری در سایت وردپرسی میپردازیم و در آخر افزونه های درون ریزی و برون ریزی در رودپرس رو معرفی میکنیم پس با ره نگاشت همراه باشید.

برای شروع ما در پنل وردپرس قسمت ابزار ها ⟵ درون ریزی و برون ریزی را مشاهده می کنیم. در ابتدای کار ما روی برون ریزی کلیک می کنیم.

برون ریزی در وردپرس

برای خروجی گرفتن از نوشته های وردپرس ما از ابزاری به نام برون ریزی استفاده می کنیم با انتخاب این ابزار صفحه ایی مانند تصویر زیر به ما نشان داده می شود.

انتقال محتوای سایت وردپرس
انتقال محتوای سایت وردپرس

برون بری در وردپرس : در این صفحه شما هر قسمتی رو تیک بزنید از همه اطلاعات موجود یک بکاپ با فرمت XML تهیه میشه و به محض کلیک روی بارگیری پرونده برون بری دانلود آغاز می شود.

به طور مثال شما برای خروجی گرفتن از نوشته های وردپرس قسمت نوشته ها را انتخاب کرده و روی بارگیری کلیک می کنید بعد از اینکه فایل دانلود شد کار تمام است و حالا بسته به هدف شما یا به عنوان بکاپ فایل رو نگه داری میکنیم و یا فایل دانلودی روی سایت جدید درون ریزی می کنیم.

درون ریزی در وردپرس چیست

دورن ریزی به این معنیه که ما یک فایل XML داریم که حاوی یک سری اطلاعات هست مثلا نوشته های وردپرس و حالا ما می خواهیم این اطلاعات رو وارد سایت وردپرس خودمون کنیم برای این کار به قسمت ابزار ها ⟵ درون ریزی می رویم.

در اینجا و در قسمت WordPress روی اجرای درون ریز کلیک می کنیم.

وارد این صفحه می شویم و روی chose file کلیک میکنیم فایل XML خود را وارد می کنیم و کار تمام است.

انتقال اطلاعات از یک سایت به سایت دیگر

اگر شما سایت وردپرسی خودتون رو روی لوکال کامل ساختید و حالا قصد انتقال اون رو به هاست آنلاین دارید از این روش نمیشه استفاده کرد برای این کار شما باید از افزونه DUPLICATOR استفاده کنید که کار با این افزونه بسیار راحت هستش و در جلسات بعد حتما اموزش کاملی از این افزونه منتشر خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *